joi, aprilie 30, 2009

Ploaia care va veni

Am ascultat cateva melodii Pasarea Colibri pe repeat zilele astea. Asta e cu titlul.

Jocurile, au in general mai multe nivele. Odata ce pierzi, la un anumit level, poti sa reiei jocul de la orice nivel anterior pe care l-ai castigat. Asta e cu jocurile.

Am acum 19, dar in orice clipa viitoare pot avea toate clipele de 18, 17, ... pe care le-am trait. Poate ar merita compromisul, dar ar insemna sa ratez din clipele de 19 pentru comemorare. Asta e cu anii.

Poti oricand sa te intorci la o varsta pe care ai avut-o deja. Viata se joaca in ani. Asta e cu noi.

5 comentarii:

  1. Ideea e că poţi.

    Să ne trăieşti mulţi ani, pe care vrei tu, aşa cum îţi doreşti, şi să fii fericită.

    La mulţi ani mândro!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de usor ar fi sa fie asa... Nu poti trai decat in prezent. A trai in trecut e o simpla aspiratie, e joaca de-a dumnezeii. Abolirea devenirii e imposibila. Asta e cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Paul: Imi spunea cineva acum multa vreme ca daca am sta sa ne analizam, noi oamenii, gandim prea mult in trecut. Gandirea este un mod de a trai. Si chiar si tu scriai despre simturi, ca orice perceptie prezenta nu este decat o cunoastere prin raportare la trecut. Si A simti este din nou, un mod de a trai.

    Da, "omul nu este, el devine", dar se construieste din ce a fost candva. Se are in sine.

    RăspundețiȘtergere